El nou disseny i canvis de Twitter

Solucions integrals en comunicació i tecnologia aplicada.

Ja feia setmanes que Twitter havia anunciat canvis a la plataforma de microblogging i, ara, des de fa pocs dies, ja estan actius per a tots els comptes. I sí, ara Twitter s’assembla més a Facebook.

La xarxa bull amb especulacions sobre aquest nou canvi d’interfície i la majoria d’aquestes argumentacions i opinions s’encaminen en una mateixa direcció:  Twitter està fent canvis en el disseny i la usabilitat de la plataforma per frenar el gradual estancamanet del creixement d’aquest mitjà social que ja estan apuntant les estadístiques.

twitter

Quant al nou disseny, els nous perfils tenen ara una gran similitud amb les pàgines d’empresa de Facebook, sobretot perquè es disposa d’un espai per a una imatge de capçalera de 1.500px x 500px, que cal saber aprofitar per oferir un reclam atractiu i potent a l’audiència. Com a segon canvi important amb grans semblances a la plataforma de Mark Zuckerberg, ara els tuitaries poden destacar tuits a la part superior del seu timeline.

Altres canvis destacats dels nous perfils de Twitter:

  • Predomoina el color blanc en un major grau.
  • Els botons són més grans.
  • L’avatar (o la imatge de perfil) és també més gran i se situa a l’esquerra.
  • Al timeline apareixen amb major visibilitat els tuits qua han aconseguit més interacció; ja sigui en forma de retuits, favorits o respostes.
  • Les imatges i videos compartits tenen un espai més destacat a través d’una pestanya on, després de fer click, es poden visualitzar agrupats en una galeria.
  • Ja és possible pujar fins a quatre imatges en un mateix tuit. Apareixen publicades en forma de mosaic i són una nova forma d’enriquir el missatge i fer-lo més visual.

Escriu un comentari