Girona organitza tres seminaris al voltant de les xarxes socials

Solucions integrals en comunicació i tecnologia aplicada.

Les xarxes socials han revolucionat la nostra vida i també tota l’activitat professional vinculada amb el món de la comunicació. El periodisme, tal i com el coneixiem, ha vist absolutament alterat el seu ecosistema, sobretot arran de la irrupció de Twitter. Un canal on la immediatesa està assolint la seva màxima expressió i que ja s’ha convertit en eina imprescindible per a qualsevol mitjà de comunicació.

mobil

Facebook o Twitter, però, també estan revolucionant l’àmbit comunicatiu en el món de l’empresa. Nous camins de donar a conèixer serveis i productes i noves formes per arribar al client. Tot un nou camp per descobrir en les jornades que organitzarà l’Ajuntament de Girona els propers 20 de març, 22 de maig i 25 de setembre, amb la col·laboracio del Patronat de Turisme Girona Costa Brava. Serà la primera edició del “Girona Social Seminar”, i es tracta d’un cicle de seminaris, que tindran lloc al Palau de Congressos, en que s’abordarà com treure rendiment empresarial a les principals xarxes socials, en aquest cas Twitter (20 de març), Instagram (22 de maig) i Facebook (25 de setembre). Els seminaris s’adrecen a professionals del sector, comunicadors, empreses i administracions i el preu és de 20 euros per cada sessió. Es fa un 10% de descompte en el preu si es fa la inscripció als tres seminaris. Les sessions seran al matí, de les nou fins a les dues. 

L’especialista en entorns digitals Francesc Grau serà qui s’encarregarà de parlar de Twitter en la primera jornada. El director de New Media de Chello Multicanal, Phil González, i la fundadora i local manager de la comunitat Instagramers Girona, Pilar Junyent, parlaran al voltant d’Instagram. I el consultor en comunicació d’estratègies en línia, Marc Elena, conduirà el “Girona Facebook Seminari”. Una bona oportunitat de conèixer, de primera mà, quines són les últimes tendències en l’àmbit de la comunicació corporativa, i com emprar les xarxes socials per implementar-les.

Escriu un comentari