Petrolis Independents, protagonista a The Wall Street Journal

Solucions integrals en comunicació i tecnologia aplicada.

Petrolis Independents, la primera cadena de benzineres de baix cost amb “consciència social catalana”, ha aconseguit que la seva activitat sigui protagonista destacada d’un article a The Wall Street Journal. El diari financer nord-americà de referència cita l’empresa catalana impulsada per Joan Canadell i Jordi Roset com a un exemple de companyia catalana que no té por a prendre posició pública en relació a la defensa de la independència de Catalunya. El periodista, corresponsal del diari a l’Estat espanyol, contraposa aquesta actitud proactiva amb el conservadurisme d’organitzacions com Foment del Treball. Tanmateix cita el Cercle Català de Negocis com a entitat que defensa posicions públiques com la de Petrolis Independents. La companyia de benzineres de baix cost ha estat notícia els últims dies per haver inaugurat dues noves estacions de servei a les comarques de Lleida i per haver denunciat que el sindicat UGT ha manipulat un vídeo on es qüestiona la seguretat a les benzineres low cost. D’altra banda, des de fa algunes setmanes, Petrolis ha encetat a Facebook una campanya per promoure la distribució de gasoil de calefacció a casa. Segons dades de Facebook, la campanya -gestionada i amb creativitat de Nautilus.cat- ha funcionat més d’un 90%  millor que altres campanyes d’abast similar. Nautilus gestiona tot el relacionat amb la comunicació de Petrolis Independents, entre altres la seva presència a mitjans de comunicació.

Escriu un comentari