Comunicació i Marketing

Solucions integrals en comunicació i tecnologia aplicada.

Campanyes de comunicació a mitjans i Press-clipping

Tothom vol ser notícia i no és una feina fàcil aconseguir. Nosaltres ens convertim en pont entre els mitjans i els nostres clients, i els assessorem i treballem perquè tinguin els mínims requisits per esdevenir noticiables. D’altra banda, part de la feina d’una campanya de comunicació és fer un recull de premsa per avaluar-ne els resultats. Altres vegades, la feina d’un press-clipper és fer scouting entre els mitjans per recollir tot el que es parla i s’escriu sobre una qüestió d’interès per als nostres clients. Aquesta és una tasca prèvia a la definició d’una estratègia comunicativa i/o publicitària.

Consultoria de projectes i en RSC

La comunicació forma part del nucli central de qualsevol projecte. Té una dimensió integral; abraça facetes internes i de comercialització d’una empresa, malgrat que tradicionalment s’ha entès només com l’expressió externa de la marca, el producte o la imatge corporativa d’una companyia. Aquesta concepció de la comunicació com un tot ens ha fet desenvolupar una vessant de consultors dels nostres clients fins arribar a participar en aspectes orgànics de l’empresa.

Les polítiques de Responsabilitat Social Corporativa són una eina molt potent per reforçar la imatge corporativa d’una empresa. Cerquem per a les empreses projectes que puguin finançar i les ajudem en aquest àmbit de la comunicació.

Comunicació de crisi

Quan els vents bufen en contra el més aconsellable no és plegar veles sinó saber cap a oncal orientar la nau. Oferim assessorament en situacions de crisi comunicativa a empreses i institucions i executem polítiques per sortir reforçats de la tempesta. Per les seves característiques, aquests treballs són estrictament confidencials.

Redacció d’informes i estudis

Som una empresa multi-disciplinar. Entre les nostres capacitats està l’anàlisi de mercats vinculat al món de la comunicació i l’elaboració d’estudis estratègics de comunicació. Hem treballat en l’àmbit internacional, en projectes sotmesos a estrictes clàusules de confidencialitat.

Creació i gestió de bases de dades

La informació és poder, però sense ordre no va enlloc. Creem i gestionem bases de dades de qualsevol àmbit, cosa que permet crear la base per desenvolupar campanyes de comunicació i màrqueting.

Creació de vídeos

Vivim en un món on una fotografia s’expressa millor que una paraula i un vídeo millor que una imatge. Hem desenvolupat, conjuntament amb diverses empreses de l’àmbit audiovisual, un sistema de comunicació per a xarxes socials basat en píndoles comunicatives però també hem fet reportatges periodístics i industrials a partir de tècniques audiovisuals.

Naming i Branding

Naming o com el nom fa la cosa. Posem nom a noves marques i, fins i tot, a empreses de nova constitució que necessiten crear una identitat corporativa. El branding és una de les potes fonamentals en la creació d’identitats corporatives. S’expressa de múltiples maneres, entre les quals la creació del logotip identificador de la marca. N’hem creat en
associació amb d’altres empreses.

Packaging

Les persones mengem pels ulls. Disposar d’un bon embolcall és fonamental per aconseguir distingir-se en un lineal o en la lleixa d’una botiga.

Radical màrqueting

El màrqueting de guerrilla o, en altres ocasions, el màrqueting low cost són una alternativa imaginativa per a clients que volen fugir dels canals de distribució informativa i publicitària habituals, o bé que disposen de pressupostos limitats. El secret, però, està en no donar pistes a la competència.

Relacions públiques

Entenem les relacions públiques com l’exercici de la representació en diversos àmbits dels
nostres clients, amb els objectius de millorar la seva reputació corporativa, de corregir la seva
relació amb els mitjans i/o líders d’opinió o, senzillament, en la via de la recerca de negoci.

Organització d’esdeveniments

Disposem, d’acord amb les nostres relacions amb empreses especialitzades del sector, l’opció
d’organitzar esdeveniments de tota mida i especialitat. L’horitzó el marca la imaginació i,
gairebé sempre, el pressupost.